2017-11-16

MIAB/NCA söker Löneadministratör

Om dig

Gillar du att jobba med siffror och service? Vi söker en löneadministratör till vårt kontor i Bromma/Alvik. Du ska vara positiv, serviceinriktad, driven och ha lätt för att samarbeta. Du är strukturerad och tycker om att ha god ordning och att ta egna initiatv. Du ska ha god datavana i Hogia Lön samt Word och Excel.

Din profil

Meriterande 
Gymnasial utbildning - Företagsekonomi, handel och administration

Kompetenskrav

Hogia Lön, redovisningssystem

Språkkrav

Svenska
Engelska

Krav på arbetslivserfarenhet

Löneadministratör, 2 - 4 års erfarenhet

Dina arbetsuppgifter

Ansvara för registrering, beräkning och utbetalning av samtliga löner m.m. enligt gällande kollektivavtal. Ansvara för samtliga anställningsavtal och personakter. Följa upp att anställningsavtal skrivs korrekt med tillhörande bilagor (t.ex. arbetstillstånd) och enligt gällande lagar och avtal samt upprättande, handhavande och löpande uppdatering vid förändringar. Handha kontakten med Försäkringskassan, Arbetsförmedlingen, Skatteverket, Migrationsverket och övriga myndigheter. Bevaka sjukskrivningar, sammanställa sjukfrånvarostatistik samt initiera rehabiliteringsmöten. Sammanställa turordningslistor samt övriga personallistor/sammanställningar som företaget behöver. Konrolluppgifter, ansvara för att betalningsfil skapas och skickas i rätt tid inför löneutbetalningstillfället.

Övrigt

Tjänsten är en heltidstjänst med inledande provanställning som därefter löper till en tillsvidareanställning.

Arbetstid 08:00 -16:30, flextid.

Arbetsplats Gustavslundsvägen 50, 2 tr. i Alvik

Kontaktperson

Marie Nerg

08-510 01 100, 070-326 58 16

marie.nerg@miabnca.se

Sök jobbet senast den 7 december 2017

Kontakta oss

Telefon 08-510 011 00
Fax 08-510 011 01
E-post: info@miabnca.se

Kontakta våra säljare

Bli kontaktad av säljare

Namn:

Tel:

E-post:


Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår